Osoba prowadząca: Agnieszka Fajfer
Termin: zostanie ustalony po utworzeniu grupy
Do kogo zajęcia są skierowane: nauczyciele uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej
Jaka jest organizacja zajęć: jedno spotkanie 45 min
Co zyska uczestnik poprzez udział w zajęciach:
Uczestnicy zajęć poznają narzędzie umożliwiające diagnozę rozwoju społeczno-emocjonalnego uczniów w odniesieniu do normy dla wieku. Zostaną również wyposażeni w scenariusze zajęć rozwijających te kompetencje.
Jak przebiegają zajęcia?
Prelekcja, której celem jest zaprezentowanie programu diagnostyczno-terapeutycznego TROS-KA. Uczestnicy indywidualnie przeprowadzą badanie i dokonają interpretacji wyników.
Jakie zagadnienia będą poruszane i jakie umiejętności doskonalone?
Podczas zajęć nauczyciele nauczą się przeprowadzać badanie z wykorzystaniem skali KA – kontrola afektu i dokonywać interpretacji wyników. W sytuacji stwierdzenia niskiego poziomu kompetencji społeczno-emocjonalnych dziecka konieczne jest podjęcie działań naprawczych. Uczestnikom zaprezentowany zostanie również pakiet materiałów postdiagnostycznych – prezentacje multimedialne o charakterze samokształceniowym oraz scenariusze zajęć psychoedukacyjnych indywidualnych i grupowych nad poszczególnymi kompetencjami społeczno-emocjonalnymi.
Jak przebiegają zajęcia?
Zajęcia mają formę prelekcji on-line.
Jak można zapisać się na zajęcia:
Należy zgłosić chęć udziału poprzez wysłanie deklaracji udziału na adres e-mail:
agnieszka.fajfer@ppp.torun.pl